5/28/2016

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ για το ΝΕΟ ΒΙΒΛΙΟ του συναδέλφου Γ.ΒΟΥΡΟΥ

Αγαπημένοι μου Φίλοι
Όλα ξεκίνησαν το 2011, όταν …εκ-δόθηκα για πρώτη φορά με το βιβλίο «Στο περιθώριο».Έπειτα, όταν ο έρωτας (του γραψίματος) ήρθε και επιδεινώθηκε, εντρύφησα πλέον συστηματικά και κατά συρροήν στην λογοτεχνία και πάντα χέρι – χέρι με τα εικαστικά.Δύο διαδρομές της Τέχνης όχι ακριβώς παράλληλες αλλά αλληλοτεμνόμενες και μάλιστα με ισόπεδες διαβάσεις. Διαδρομές αλληλοϋποστηριζόμενες και αλληλοτροφοδοτούμενες.Αισίως λοιπόν, είμαι στην ευτυχή θέση να σας ανακοινώσω ότι εκδίδομαι για τρίτη φορά. Το βιβλίο μου που τιτλοφορείται «Κλαίνε οι μέλισσες ;», δεν είναι μόνο το τρίτο, όπως προείπα, αλλά και το μακρύτερο. Και για να μην σπεύσετε να σκανδαλιστείτε, θα αιτιολογήσω το γιατί.Τα δύο προηγούμενα βιβλία ήταν πάνω κάτω εκατό σελίδες. Αυτό έχει τριακόσιες.Ε, τώρα τι λέτε, δεν είναι και το μεγαλύτερο; Βέβαια, ουκ εν τω πολλώ το ευ, και αυτό δεν θα το πω εγώ αλλά εσείς, αν και όταν το διαβάσετε. Ειλικρινά δικός σαςΓιάννης Βούρος ΥΓ1. Α, για να μην το ξεχάσω: Ευχαριστώ την Πολιτεία που μου χορήγησε σύνταξη για να ασχοληθώ (με το αζημίωτο) με αυτά που αληθινά αγαπώ.ΥΓ2. Για το αν όντως κλαίνε οι μέλισσες, θα πρέπει να μπείτε στον κόπο να διαβάσετε το βιβλίο. ΥΓ3. Σας προτείνω να το ξεφυλλίσετε παρέα με ένα ποτήρι κρασί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου